На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого інтернет-магазину "Game Consoles Parts"
Будь ласка, обов'язково перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
порушена безпека гарантійних пломб;
є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
природне зношування або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.
Гарантія не поширюється на такі запчастини:
- запчастини BGA (мікросхеми, запаяні чіпи, південні мости тощо);
- дисплеї та тачскрини, на яких знімалася захисна плівка (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастину перед зняттям плівки!);
- запчастини, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);
— запчастини, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або вживані;
Запчастини - це група товарів, що не підлягають обов'язковій сертифікації .
Гарантія терміном служби, зазвичай, надається установником.
В цены на запчасти не включены возможные затраты связанные с гарантией на срок службы.
Куда обращаться за гарантийным обслуживанием?
Гарантийным обслуживанием занимаются сервисные центры, авторизованные производителями.
Право на бесплатное гарантийное обслуживание дает гарантийный талон, в котором указываются:
модель;
серийный номер;
гарантийный срок;
дата продажи товара.
Пожалуйста, сохраняйте его в течение всего срока эксплуатации.
Срок ремонта определяется авторизованным СЦ, в случае возникновения проблем с сервис-партнером, вы можете обратиться в точку продажи.
Я могу обменять или вернуть товар?
В соответствии с «Законом о защите прав потребителя» покупатели имеют право обменять или вернуть купленный у нас товар в течении первых 14 дней после покупки.
Пожалуйста, обратите внимание! Обмену или возврату подлежит только новый товар, который не был в употреблении и не имеет следов использования: царапин, сколов, потёртостей, программное обеспечение не подвергалось изменениям и т.п. Также должна быть сохранена полная комплектность товара, целостность и все компоненты упаковки, ярлыки и заводская маркировка
Если товар не работает — обмен или возврат товара производится только при наличии заключения сервисного центра о том, что условия эксплуатации не нарушены.
Для возврата денег или замены прибора потребитель должен иметь при себе паспорт, товарный чек либо гарантийный талон. Возврат денег возможен в день возврата товара или, в случае отсутствия денег в кассе, на протяжении 7 дней.
Где и как можно произвести обмен или возврат?
Обмінювати чи повернути товар можна у нашому офісі.
Якщо ви з іншого міста, можна надіслати товар назад до нас за допомогою перевізника "Нова Пошта" (Оплата послуг пересилання за рахунок покупця). Якщо товар не був у вжитку, збережено товарний вигляд і не порушено упаковку, ми обміняємо його вам на інший товар, або повернемо гроші готівкою або переказом на картку ПриватБанку.
Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями
Ви завжди можете поставити запитання по телефону:
Пн.-Пт: 9:00-18:00
Сб: 10:00-16:00
+38 (097) 220-67-22
+38 (093) 473-57-74
+38 (050) 075-17-71
+38 (099) 497-97-27
19.04.2025
Відгуки про ремонт29.12.2024
Графік роботи на Новорічні свята 2024-2025р.04.08.2024
Безкоштовна доставка у відділення Meest пошта03.08.2024
Безкоштовна доставка в магазини РОЗЕТКА19.03.2022
Роботу відновлено!Товар доданий до кошика
Оформити замовлення